McDonald’s priznáva, že milióny jeho zákazníkov odmietajú hamburgery Billa Gatesa s falošným mäsom
(Sean Adl-Tabatabai, The People’s Voice) Medzinárodná sieť reštaurácií rýchleho občerstvenia McDonald’s sa rozhodla zrušiť predaj syntetických mäsových hamburgerov Billa Gatesa po tom, čo sa milióny zákazníkov sťažovali, že falošný mäsový výrobok chutí nechutne a cítia sa po jeho zjedení zle.
Joe Erlinger, riaditeľ amerického McDonaldu pre rubliku Global Food Forum novín Wall Street Journal povedal, že tento burger bol u zákazníkov obrovským prepadákom.
Portál Greatgameindia.com uviedol, že po zlyhaní testovania svojich nových hamburgerov McPlant v San Franciscu a Dallase najvyšší predstaviteľ McDonaldu potvrdil, že spoločnosť nemá v úmysle pokračovať v ich výrobe.
„Neboli úspešné ani na jednom z týchto trhov,“ povedal Joe Erlinger, americký prezident McDonaldu, pre Wall Street Journal v Chicagu.
Erlinger ďalej uviedol, že americkí spotrebitelia nechodia do McDonaldu hľadať McPlant burger alebo iné rastlinné bielkoviny. Reťazec predtým spolupracoval s firmou Beyond Meat na výrobe hamburgerov a nugetiek McPlant.
Rastlinné potraviny sú v súčasnosti mimo jedálneho lístka, hoci Erlinger nevylučuje, že by sa v budúcnosti mohli vrátiť. To záleží od toho, či bude existovať dostatočný dopyt zákazníkov alebo nie.
„Ak ľudia naozaj budú chcieť jedlá na rastlinnej báze z McDonaldu, radi ich znovu spustíme,“ povedal Erlinger.
„Naše skúsenosti však ukázali, že to nie je to, čo spotrebiteľ v McDonalde hľadá. Namiesto toho spotrebitelia hľadajú hranolky, ponuky jedál za 5 dolárov a teplé, čerstvé sendviče,“ dodal.
V utorok 25. júna 2024 spoločnosť McDonald’s oficiálne predstavila svoje nové menu za 5 dolárov, ktoré by mali ponúkať približne štyri týždne.
Výhodná ponuka zahŕňa McChicken alebo McDouble, malé hranolky, malý nápoj a McNugget.
V súťaži o hodnotné jedlo sa McDonald’s spolieha na viac než len svoje nové menu, aby získali späť stratených zákazníkov v dôsledku rastúcej inflácie. Reštaurácia tiež ponúka bezplatné hranolky každý piatok až do konca roku 2024, pokiaľ si zákazníci prostredníctvom mobilnej aplikácie kúpia niečo aspoň za 1 dolár.
Iní gastronomickí giganti, ako napríklad Wendy’s, Burger King a Starbucks, tiež vytvorili propagačné kampane na prilákanie zákazníkov, aby sa k nim vrátili.
Medzitým McDonald’s oznámil zámer zamerať sa na kuracie mäso, keďže ponuka jedál s bielkovinami zvyšuje dopyt.
„Dnes ako značka predávame viac kuracieho mäsa než hovädzieho,“ povedal Erlinger, ktorý mal 30 rokov, keď pracoval ako manažér v McDonalde v Chicagu.
„Sme pripravení prispôsobiť sa tomuto trendu, a preto práve tam investujeme.“
Autor: Sean Adl-Tabatabai, Zdroj: thepeoplesvoice.tv, Spracoval: Badatel.net